sabato 22 agosto 2015

Moondance Boutique - Jewels Hibiscas Falls


Today we present this beautiful creation of Moondance, the Jewels Hibiscas Falls set,  which includes necklace, earrings and headpiece.
It is a really special jewels set because it looks like a floral decoration, a fall made of hibiscus flowers and small flowers of Madagascar jasmine (Stephanotis).
The flowers are made with meticulous care, the precious stones are put between the petals with truly realistic colors and shades, and small metal curls enrich the whole creation.
There are also too small palm leaves, whose green color makes it stand out even more flowers and precious stones.
Through a Hud, that is opened by clicking on the objects, you can change the colors of the stones, metal and flowers further divided into two groups.
Really a fantastic realization that you can not miss in a special outfits with  great visual impact!
Visit mainstore Moondance to admire this creation and all the others in the store!


Oggi vi presentiamo questa bellissima creazione di Moondance, il set Jewels Hibiscas falls che comprende collana, orecchini e copricapo.
è una parure di gioielli davvero speciale perchè si presenta come una decorazione floreale, una cascata fatta di fiori di ibisco e di piccoli fiori di gelsomino del madagascar (Stephanotis).
I fiori sono realizzati con una cura maniacale, le pietre preziose sono incastonate fra i petali dai colori e sfumature davvero realistiche e piccoli riccioli di metallo arricchiscono tutta la realizzazione.
Sono inoltre presenti anche delle piccole foglie di palma, il cui colore verde fa risaltare ancora di più fiori e pietre preziose.
Tramite un hud che si apre cliccando sugli oggetti è possibile cambiare i colori delle pietre, del metallo e dei fiori divisi ulteriormente in due gruppi.
Davvero una realizzazione fantastica, che non può mancare in un outfit speciale e di sicuro impatto visivo!
Visitate il  mainstore di Moondance per ammirare questa creazione e tutte le altre presenti nel negozio!



Jewelry set: Moondance Boutique - Jewels Hibiscas Falls



Mainstore Moondance Boutique
http://maps.secondlife.com/secondlife/Angels/63/45/22

Marketplace
https://marketplace.secondlife.com/stores/99772
 
Blog
http://moondanceboutique.wordpress.com